0800-30-15-85
Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • 0800-30-15-85
    Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • (067) 470-74-60
    по тарифу оператора
  • (066) 354-31-21
    по тарифу оператора
  • Мої авто
    У гаражі немає жодного авто
      Додати авто
      щоб зберегти авто для використання в наступний раз
      0
    • Кошик
    Мої покупки

    Як вибрати денні ходові вогні (DRL)

    22.10.2015

    Сьогодні суперяскраві фари на нових автомобілях вже не є новинкою. Вся справа в тому, що ще в 2008 році європейським законодавством було прийнято постанову, що, починаючи з 2011 року, денні ходові вогні повинні бути встановлені на всіх нових моделях легкових автомобілів, а з серпня 2012 - на всіх нових вантажівках і автобусах.

    Денні ходові вогні, або простіше кажучи, DRL (Daytime running lights) розроблені таким чином, що вони включаються при запуску двигуна, в той час, як всі інші освітлювальні прилади в автомобілі повинні бути відключені.

    (Примітка: прийнятий закон не означає, що кожен новий автомобіль, зареєстрований після лютого 2011 має мати встановлені денні ходові вогні. Вимога відноситься до моделей, які проходять через весь європейський процес перевірки та підтвердження якості після цієї дати, тобто нові або істотно оновлені моделі автомобілів).

    Тим не менш, у багатьох країнах, до сих пір, питання використання денних ходових вогнів залишається спірним, тому що не існує жодних обмежень до існуючих моделей транспортних засобів без такого роду освітлення, або до автомобілів, де звичайні фари замінені на DRL, щоб їздити з увімкненими фарами в денний час доби. І якщо Ви виїжджаєте за кордон, вивчіть правила дорожнього руху тієї країни, по якій Вам доведеться подорожувати на власному авто.

    Денні ходові вогні повинні бути досить яскравими, так як вони повинні проглядатися при денному світлі, а як наслідок, - занадто яскраві фари будуть сліпити водіїв зустрічних автомобілів у нічний час. Тому, денні ходові вогні повинні автоматично відключатися, коли вмикаються фари або бортові вогні.

    DRL не повинні бути в якості окремих фар - деякі виробники пристроїв пропонують їх в комплекті з підфарниками (габаритними вогнями), і в цьому випадку DRL відключаються, коли вмикаються фари.

    Якщо денні ходові вогні розміщуються дуже близько до сигнальних лампочок, щоб уникнути маскування цього сигналу, DRL на відповідній стороні транспортного засобу необхідно відключити, поки сигнальні вогні працюють.

    Модернізація старих автомобілів.

    Законодавчі вимоги щодо денних ходових вогнів відносяться тільки до нових автомобілів. Але поки що немає спеціальних вимог до автомобілів, власники яких встановлюють DRL самостійно. І якщо Ви вирішили придбати DRL, сьогодні на вторинному ринку доступна величезна кількість комплектів.

    Якщо Ви вирішили вдосконалити свій автомобіль за допомогою комплекту ходових вогнів, враховуйте, що їх установка повинна відбуватися таким чином, щоб вони включалися одночасно з запуском двигуна і відключалися, коли активуються інші фари і сигнальні вогні. Крім того, щоб не засліплювати інших учасників дорожнього руху, DRL повинні відключатися на ніч.

    Трохи історії.

    Автомобіль Volvo 240 був першим у Великобританії, який проїхав з включеними ходовими вогнями, поки працював двигун. Хоча ці ходові вогні виглядали як звичайні робочі вогні, насправді, такі лампи на 21 Вт були розташовані окремо, поруч зі стандартними бічними фарами на 5 Вт. Таким чином, ці більш потужні джерела світла горіли весь час, якщо водій не включав бічне світло.

    В середині 1980 в Великобританії планувалося ввести режим «ближнього» освітлення, яке потрібно було використовувати в міських районах в нічний час, а не в дненний. Але задумка так і залишилася в якості ідеї, так як не вдалося узгодити і затвердити загальні європейські стандарти.

    Перевага використання технології DRL.

    Прихильники використання денних ходових вогнів стверджували, що вони значно знижують смертність і травматизм на дорогах, в той час, як противники заперечують, зважаючи на постійне засліплення фарами і висловлювали стурбованість тим, що мотоциклісти можуть стати менш помітними на дорогах. Крім того, були деякі питання щодо підвищеної витрати палива.

    У 2006 році Європейська комісія опублікувала результати досліджень щодо ефективності, витрат і вигоди від впровадження денних ходових вогнів в загальне використання. Тоді ж дослідники припустили, що значна кількість жертв по всій території ЄС можна було б уникнути за допомогою позитивного співвідношення «користь-вартість», коли враховується вартість установки вогнів і витрати на видатки, пов'язані з охороною навколишнього середовища.

    Пізніше, в даних від Департаменту Великобританії з питань транспорту (DFT) були підтверджені висновки Комісії щодо того, що нещасні випадки будуть скорочуватися, але навряд чи вигоди перевищуватимуть витрати. Крім того, британські дослідження прийшли до висновку, що денні ходові вогні покращують видимість автомобіля в тьмяному світлі, не знижуючи видимість мотоциклів.

    Витрати палива.

    Світловипромінюючі діоди (LED) споживають тільки частину електроенергії, яка витрачається звичайною фарою, і точно так само, інші сигнальні вогні на автомобілі споживають набагато більше енергії.

    Використання спеціальних денних ходових вогнів, а не їзда на автомобілі зі включеними фарами або бортовими вогнями, - означає, що задні фари і приладове освітлення не горить протягом всього дня.

    Генератор приводиться в дію двигуном і крутиться весь час, але при цьому, від двигуна не завжди споживається однакова кількість енергії. Коли електричне навантаження на генератор збільшується, для його роботи потрібно більше потужності, таким чином, збільшується витрата палива.

    У той час, як звичайні фари споживають до 100 Ватт енергії, для роботи ходових вогнів зі світлодіодами потрібно всього 5-10 Ватт, тому на генератор лягають незначні навантаження.

    Завершена