0800-30-15-85
Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • 0800-30-15-85
    Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • (067) 470-74-60
    по тарифу оператора
  • (066) 354-31-21
    по тарифу оператора
  • Мої авто
    У гаражі немає жодного авто
      Додати авто
      щоб зберегти авто для використання в наступний раз
      0
    • Кошик
    Мої покупки

    Основні питання при покупці ксенону

    19.02.2016

    При покупці ксенону є питання про виникнення яких ви навіть не могли підозрювати. І якщо не до кінця знати відповіді на них, то довгоочікувана покупка може відкладеться ще на якийсь термін. З цієї причини ми відповімо на найпопулярніші питання, з якими ви можете зіткнуться при виборі ксенону.

    Який цоколь лампи?

    Автомобільна лампочка має своє індивідуальне кріплення так званий цоколь. Причому на ближньому далекому і протитуманними світлі лампочки мають найчастіше різні цоколі, більш того на різних моделях однієї марки авто можуть стояти різні лампи, не кажучи вже про різних марках.

    Тому обов'язково потрібно знати лампа з яким цоколем вам потрібна. Дізнатися це можна за допомогою різних підбирань на просторах інтернету, але такі підбори іноді не точні. Тому найнадійніший спосіб це заглянути в інструкцію до автомобіля або зняти лампу і прийти з нею в магазин.

    Як правило в європейських автомобілях в ближньому світлі зустрічаються лампи з цоколем Н7 і Н1, в далекому Н1 в противотуманках Н3.

    У азіатів в ближньому НВ4 в далекому НВ3 в противотуманках Н11. У американців може бути взагалі що завгодно, тому краще зайвий раз перевірити ще раз.

    Скільки кельвінів або яка колірна температура?

    Ксенон зазвичай продається з колірною температурою 4300,5000,6000 кельвінів, багато хто схильний думати що чим вище колірна температура, тим яскравіше будуть світити лампочки. Насправді це не так, колірна температура визначає якого кольору буде світло фари, по науковому спектр світіння.

    Природно світло різного кольору має різну довжину хвилі, що впливає на його поширення в різних погодних умовах. На приклад літньої ночі в суху погоду ксенон з колірною температурою в 6000К (це холодне біле світло з блакитним відтінком) цілком нормально буде висвітлювати дорогу, але варто піти дощу, випасти снігу або з'явиться легкому туману і таке світло буде створювати блакитну заграву перед автомобілем що погано позначається на видимості.

    У таку погоду краще використовувати ксенон з температурою 4300К, але таке світло має більш жовтий спектр світіння, тому не завжди виглядає естетично.

    Тому оптимальною вважається колірна температура в 5000К, це холодне біле світло, яке не дає блакитної заграви і при цьому нормально освітлює в сиру погоду.

    Чи можуть плавитися фари?

    Ксенон як правило має потужність 35Вт, а якщо ви орієнтуєтеся на супер яскраве світло то можна взяти і 50Вт комплект. З урахуванням того що стандартна автомобільна галогенна лампочка має потужність 55Вт і при цьому у галогенки 40% потужності іде в тепло, в той час як у ксенонових тільки 6%, переживати про оплавлення фари немає сенсу.

    Зустрічаються випадки коли після установки ксенону на поверхні лінзи фари утворюються чорні плями, зазвичай це пов'язано з конструкцією фари яка не була спроектована під ксенон, тому відбивач фокусує світловий потік на лінзі фари, подібно до збільшувального скла, через яке проходить сонячне світло.

    Щоб уникнути таких випадків, установку ксенону краще проводити на СТО, щоб потім можна було провести коригування фари.

    Бортовий комп'ютер видає помилку на ксенон?

    У багатьох сучасних автомобілях бортовий комп'ютер контролює роботу всієї електроніки в тому числі і кожної лампочки. На приклад якщо лампочка перегоріла то бортовий комп'ютер з метою безпеки та енергозбереження відключить подачу живлення на цю лампочку. Так як ксенонон має меншу споживану потужність на відміну від галогенки, то бортовий комп'ютер сприймає його як лампочку. Для вирішення цієї проблеми вам знадобиться додатково придбати навантажувальний резистор або "обманку" і підключити його до блоку живлення ксенону.

    Тому зрозуміти потрібна вам обманка чи ні досить просто, спробуйте відключити рідну лампочку і по дивіться видасть бортовий комп'ютер помилку чи ні.

    Які блоки краще slim або standart?

    Вважається що блоки slim, це блоки нового покоління, в них перехід від стадії підпалу лампи до стадії світіння відбувається більш плавно що збільшує термін її служби на 30%. Також такі блоки мають більш широкий діапазон робочої напруги від 9 до 36 Вольт. Важливим фактором є мінімальний розмір таких блоків, так як в підкапотному просторі сучасних автомобілів всі деталі і агрегати розміщаються настільки щільно, що навіть 1 см може стати вирішальним.

    Ксенон або бі ксенон?

    Тут все залежить від цоколя лампи, якщо у Вашому автомобілі встановлені лампи з цоколем Н4, то вам однозначно потрібен бі ксенон. Справа в тому що лампочка з цоколем Н4 в 99% випадків це лампочка з двома нитками розжарення яка одночасно виконує функцію ближнього і дальнього світла. В такому випадку ксенонова лампа повинна також виконувати функцію ближнього і дальнього світла.

    Але так як ксенонова лампа не має нитки напруження, в її конструкцію встановлюю втягуючий електромагніт який переводить лампу в одне з двох положень. Тому і назва бі ксенон.

    Самостійна установка?

    Встановити ксенон не набагато складніше ніж звичайну лампочку, всі коннектори і штекери сконструйовані так, що підключити їх в інше місце крім потрібного практично не можливо. Єдиний недолік самостійної установки ксенону це неможливість коригування фари, для цього потрібен спеціальний стенд.

    Завершена