0800-30-15-85
Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • 0800-30-15-85
    Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • (067) 470-74-60
    по тарифу оператора
  • (066) 354-31-21
    по тарифу оператора
  • Мої авто
    У гаражі немає жодного авто
      Додати авто
      щоб зберегти авто для використання в наступний раз
      0
    • Кошик
    Мої покупки

    Масло для газованих машин

    22.02.2016

    Чи потребує автомобіль з встановленим газо-балонним обладнанням спеціального масла? Багато автомобілістів напевно стикалися з цим питанням, більш того в продажу можна зустріти масло з позначкою LPG, яке нібито спеціально розроблено для двигунів працюючих на газовому паливі. Виробники випускають таке масло стверджують що воно має цілий ряд переваг перед звичайним моторним маслом, а ось так чи це нам і належить розібратися.

    Основний аргумент це температурний режим, нібито температура згоряння газу вище ніж у бензину і деталі двигуна потребують додаткового захисту. Але це дивлячись про який газ йде мова, наприклад температура згоряння бензину в кисні 2000-2500С, пропан-бутану 2400-2700С, метану 2050-2200С. Тобто якщо двигун працює на метані то за температурний режим переживати не варто зовсім, а ось що стосується пропан-бутану то температура його згоряння на 200С вище ніж у бензину. Тут відразу ж хочеться відзначити що будь-яке пристойне моторне масло може нагріватися до 150С не втрачаючи своїх властивостей, погодьтеся ваш двигун рідко коли прогрівається до такої температури.

    Єдине місце де моторне масло піддається впливу високої температури це камера згоряння. Під впливом високих температур масло може давати трохи більше чаду, а значить і золи в камері згоряння буде утворюватися більше. Зола в свою чергу утворює абразивні частинки які підвищують знос двигуна.

    Звичайно не можна точно сказати яка температура згоряння газу буде саме у Вашому двигуні і на скільки при цьому збільшиться утворення золи.

    Тому в газованих двигунах краще використовувати малозольні масла, вони мають допуск ACEA C2, C3, C4 або напис Low SAPS, наприклад це вся лінійка Liqui Moly Top Tec, ZIC A + або XQ LS, а так само окремі продукти Castrol, Shell, Total і багато інших. Практично всі пристойні виробники мають в своєму модельному ряду малозольне масло.

    Звичайно не кожен водій захоче використовувати малозольне масло увазі з огляду на його високу ціну, так як газ ставлять з метою економії, а перехід на більш дороге масло зазвичай в плани не входить, тут рішення кожен приймає для себе особисто. Але одне потрібно засвоїти напевно, з установкою ГБО знижувати клас масла точно не можна, хоча б продовжуйте лити то масло яке рекомендує виробник авто.

    Звичайно існують двигуни які вимагають тільки спеціальне масло для газу, це двигуни які заводиться і працюють на газу в них повністю відсутня бензинова система живлення і такі двигуни в основному встановлюються на складських навантажувачах.

    Газ не містить твердих частинок завдяки чому, після пробігу в 10 000 км масло буде світлим і прозорим, багато автомобілістів вважають що раз масло чисте то на ньому можна їздити і 15 000 і 20 000. Насправді колір масла говорити тільки про роботу миючих присадок , точніше про те що на газу вони виробляються менше. Але наприклад протизадирні і протизносні присадки за 10 000 цілком можуть виробитися, хоча за кольором масла цього не скажеш. Тому перейшовши на газ інтервали заміни масла повинні залишатися такими ж як і на бензині.

    Завершена