0800-30-15-85
Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • 0800-30-15-85
    Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • (067) 470-74-60
    по тарифу оператора
  • (066) 354-31-21
    по тарифу оператора
  • Мої авто
    У гаражі немає жодного авто
      Додати авто
      щоб зберегти авто для використання в наступний раз
      0
    • Кошик
    Мої покупки

    Що робити якщо закипів автомобіль

    10.05.2016

    Уявіть спекотного літнього дня ви на улюбленому автомобілі їдете на річку охолонути, і раптом з під капота починає валити пар, так так , ви все правильно зрозуміли - машина закипіла і з цим негайно потрібно щось робити. Для початку потрібно припинити рух і заглушити двигун, бажано де-небудь в тіні, або зупинитися і залишити двигун працювати на холостих обертах включивши при цьому піч салону (таким чином зайве тепло від двигуна буде відводиться через грубку в салон, завдяки чому двигун охолоне швидше). Раз автомобіль закипів значить йому стало спекотно, тому потрібно відкрити капот - це поліпшить циркуляцію повітря в підкапотному просторі і допоможе автомобілю швидше охолонути, відкриваючи капот не забувайте що під кришкою капота скупчився пар який може обпалити руки.

    Закипання охолоджуючої рідини викликає надмірний тиск в радіаторі і розширювальному бачку, що б спустити тиск потрібно відкрутити пробки радіатора і бачка. Але ні в якому разі не робіть цього відразу так як після відкручування пробок гаряча пара обпече вам руки. Краще почекайте п'ять хвилин поки все трохи охолоне і приступайте до відкручування пробок, на всякий випадок робіть це в рукавичках або за допомогою відрізу щільної тканини.

    Тепер прийшов час з'ясувати і усунути причину цієї недуги. В основному закипання відбувається з трьох причин:

    • Низький рівень охолоджувальної рідини;

    • Несправний термостат;

    • Поломка температурного датчика радіатора;

    Якщо ви впевнені що справа не в нестачі антифризу, перевірте термостат, що б зрозуміти працює він чи ні, просто помацайте рукою сам термостат і ведуть до нього шланги, якщо вони гарячі значить термостат працює і по ньому протікає охолоджуюча рідина. Якщо термостат холодний то у вас проблема, максимум що можна зробити в польових умовах це постукати по ньому гайковим ключем, такий народний метод ремонту іноді може змусити термостат допрацювати до найближчого СТО.

    Температурний датчик радіатора при підвищенні температури повинен включати вентилятор охолодження радіатора. Якщо температурний датчик зламався, то температура буде зростати, а вентилятор при цьому не увімкнеться, що і призведе до перегріву. Вирішити проблему з датчиком можна встановивши замість його перемичку з дроту або скріпки. Таким чином вентилятор охолодження радіатора запрацює в примусовому режимі і ви зможете доїхати до СТО.

    Усунувши проблему з термостатом і температурним датчиком ще раз перевірте рівень антифризу, швидше за все після закипання двигуна його рівень знизиться нижче норми і потрібна доливка. Доливати потрібно антифриз тієї ж марки що й залитий в автомобіль, якщо такої можливості немає, підійде антифриз марки G12++ він виготовлений по гібрідній технології завдяки чому добре поєднується з іншими антифризами. При неможливості доливання антифризу підійде дистильована вода і тільки в самому крайньому випадку звичайна водопровідна або мінеральна без газу.

    Завершена