0800-30-15-85
Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • 0800-30-15-85
    Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • (067) 470-74-60
    по тарифу оператора
  • (066) 354-31-21
    по тарифу оператора
  • Мої авто
    У гаражі немає жодного авто
      Додати авто
      щоб зберегти авто для використання в наступний раз
      0
    • Кошик
    Мої покупки

    Встановлення вантажного боксу

    24.05.2016

    Для встановлення вантажного боксу, використовується три основних типи кріплень: металева скоба, "краб" і гвинтовий механізм, який являє собою щось середнє, між крабом і скобою. Ось ми і вирішили розібратися, який тип кріплень самий зручний і надійний. Для цього ми взяли три вантажних боксу таких виробників як: terra drive, thule і junior. І як ви вже здогадалися, всі вони мають різні механізми, за допомогою яких бокс кріпиться до поперечок.

    І так бокси terra drive відносяться до бюджетного сегменту і тому, для їх монтажу, використовується найпростіший механізм, а саме "П" подібна металева скоба з різьбленням на обох кінцях. Суть встановлення досить проста, спочатку на поперечки кладуть вантажний бокс, а потім на поперечки вдягається скоба в напрямку різьбленням вгору. Основна складність в тому, що кінці скоби повинні потрапити в спеціальні отвори розташовані в нижній частині боксу, після того, як кінці скоби будуть протягнуті через днище боксу, їх притискають спеціальними гайками. В цілому такий спосіб кріплення досить простий і надійний.

    Але у такого механізму є і слабкі сторони, самий незручний момент, це те, що скоби можна протягнути лише в зроблені, при виробництві боксу отвори, таким чином, якщо ваші поперечки виявляться не на тій ширині, на якій передбачені монтажні отвори, поперечки доведеться зрушувати, або навпаки розсовувати, що відніме дорогоцінний час.

    Друга незручність пов'язано з необхідністю закручувати гайки, але слава Богу, що гайки тут спеціальні та їх можна закручувати руками.

    Монтажна скоба, досить популярний тип кріплення, для вантажних боксів, таке кріплення використовують і інші бренди, на приклад ДЕСНА АВТО і HAPRO (тільки в бюджетних боксах), але кожен виробник використовує скоби різної ширини, таким чином широкі скоби боксів terra drive підходять, для встановлення на широкі аеродинамічні поперечки , а скоби боксів ДЕСНА АВТО і HAPRO підійдуть, для вузьких поперечок з квадратної труби.

    Інша справа кріплення типу "краб", звичайно такі механізми зустрічаються вже на більш дорогих багажниках фірм thule і HAPRO (бокси середнього і преміального сегмента). Такий механізм складається з двох зубців розташований в нижній частині боксу і приводної шайби, яка знаходиться всередині боксу. При обертанні шайби, зубці починають рухатися назустріч один одному і охоплювати поперечину. Коли буде досягнуто потрібне зажимное зусилля, приводна шайба почне прокручуватися і видавати звук тріскачки.

    Додаткова зручність таких механізмів полягає в можливості переміщення "крабів" вздовж всього боксу, що дозволяє встановити затискачі на ширині поперечок і значно економить час.

    До мінусів таких кріплення можна віднести хіба що високу вартість.

    На боксах junior встановлюють специфічний тип кріплень, який в нижній частині боксу складається з напів-скоби, а всередині боксу розташований гвинтовий механізм, який підганяє, або відпускає напів-скобу. Основна перевага таких кріплень це: можливість переміщати їх уздовж боксу на ширину поперечок.

    На практиці використання виявилося не таким вже й зручним, по-перше гвинтовий механізм, при повороті, упирався в стінки боксу, а по-друге потрібно стежити за становищем ручки гвинта, якщо ручку повернути не в ту сторону, механізм заклинить. Зняття боксу пройшло теж не найпростішим чином, справа в тому, що ручка приводного гвинта має спеціальну фіксуючу клямку і що б відстібнути одну з них, нам довелося пролити кров, інші засувки ми відстібували акуратніше, за допомогою швейцарського ножа.

    До речі, сама напів-скоба не викликає особливої довіри, вона має мінімальний загин, в передній частині, і тому охоплює поперечину тільки до половини, навіть при сильно затягнутому гвинті.

    Таким чином висновок напрошується сам собою, якщо вам не принципова економія часу, а бокс практично весь час буде на автомобілі, то можна сміливо брати бокс з металевими скобами. Якщо ви знаєте, що багажник потрібно буде часто знімати і встановлювати, то кріплення "краб" врятує ваше час і нерви. Що стосується гвинтового кріплення, то воно безсумнівно має деякі переваги в зручності, перед скобою, і ціною перед "крабом". Але в той же час у гвинтового кріплення є своя специфіка встановлення/зняття, і не до кінця охоплена напів-скобою поперечина, особисто у мене, викликає невеликі побоювання.

    Завершена