0800-30-15-85
Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • 0800-30-15-85
    Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • (067) 470-74-60
    по тарифу оператора
  • (066) 354-31-21
    по тарифу оператора
  • Мої авто
    У гаражі немає жодного авто
      Додати авто
      щоб зберегти авто для використання в наступний раз
      0
    • Кошик
    Мої покупки

    Автокомпрессори і їх тестування

    16.11.2016

    При виборі автомобільного компресора, автовласник задається питанням - чи є сенс переплачувати за більш потужний, і в той же час, громіздкий поршневий компресор, або ж є сенс взяти не такий продуктивний, зате компактний мембранний? По суті, накачати колеса вам вдасться за допомогою будь-якого з них, єдина проблема - це затрачений час. Компактні компресори мають меншу продуктивність, через що накачування коліс займає набагато більше часу.

    Відбір учасників тесту.

    Єдине, що незрозуміло - яка ж все таки різниця в швидкості накачування буде між недорогим мембранним компресором і потужним поршневіком. Тому, ми вирішили провести невеликий тест на швидкість, в якому взяли участь чотири найпопулярніших компресора. Сімейство мембранних компресорів представив ALCA 232. У цього малюка не тільки скромні габарити, але і продуктивність. Вона становить всього 12 л/хв. Бюджетні китайські компресори взявся представляти поршневик LAVITA 191502. На відміну від ALCA, він має трохи більші габарити і продуктивність 35 л/хв. Компресор БЕЛАВТО БК43 Муромець відрізняється більш високою якістю виготовлення та продуктивністю 40 л/хв, а Berkut R20 виявився справжнім важковаговиком нашого тесту, його продуктивність цілих 72 л/хв.

    Кожен з чотирьох компресорів по черзі підключався до коліс 13,14,15 і 16 го діаметру, які попередньо були повністю спущені.

    Результати тесту

    Як і очікувалося найповільнішим виявився компресор ALCA:

    • 205/60 r16 - 7:27 хв
    • 195/60 r15 - 5:21 хв
    • 175/65 r14 - 4:12 хв
    • 175/70 r13 - 4:00 хв

    У бюджетного поршневика LAVITA справи йшли трохи краще:

    • 205/60 r16 - 5:14 хв
    • 195/60 r15 - 3:30 хв
    • 175/65 r14 - 2:50 хв
    • 175/70 r13 - 2:40 хв

    У той же самий час, компресор БЕЛАВТО, який за заявленими характеристиками перевершує компресор LAVITA всього на 5 л/хв, показав більш вражаючі результати:

    • 205/60 r16 - 3:16 хв
    • 195/60 r15 - 2:25 хв
    • 175/65 r14 - 1:59 хв
    • 175/70 r13 - 1:45 хв

    А безсумнівним лідером, звичайно ж, став Berkut. Правда для його підключення, знадобилося піднімати кришку капота і підключати компресор безпосередньо до акумуляторних клем:

    • 205/60 r16 - 1:09 хв
    • 195/60 r15 - 1:03 хв
    • 175/65 r14 - 1:00 хв
    • 175/70 r13 - 0:58 хв

    Після проведення такого невеликого експерименту ми з'ясували, що компактний мембранний компресор не на багато поступається бюджетному поршневому, у якого заявлена продуктивність в три рази більше. У той же самий час, БЕЛАВТО БК43 Муромець, при досить прийнятних габаритах, відмінно впорався з колесами будь-якого розміру. А ось компресор Berkut, хоч і показав найкращий результат, але через свої габарити більше підійде для великих кросоверів і позашляховиків.

    Є одне "Але". Даний тест не можна назвати найбільш точним, так як на швидкість накачування коліс може впливати як маса автомобіля так і ширина і висота покришки, але для розуміння загальної картини та полегшення процесу вибору компресора, він буде показовим і корисним.

    Завершена