0800-30-15-85
Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • 0800-30-15-85
    Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • (067) 470-74-60
    по тарифу оператора
  • (066) 354-31-21
    по тарифу оператора
  • Мої авто
    У гаражі немає жодного авто
      Додати авто
      щоб зберегти авто для використання в наступний раз
      0
    • Кошик
    Мої покупки

    Огляд утеплювача двигуна

    23.11.2016

    Нещодавно мені потрапила в руки така цікава річ як утеплювач двигуна, в принципі, це не новий аксесуар, і ми з вами могли його зустрічати на автомобілях радянського виробництва.

    Що собою являє утеплювач двигуна

    До того екземпляру, який потрапив мені в руки, додавалася інструкція зі списком, що складається з досить непоганих і сучасних іномарок, з якими рекомендується використовувати даний утеплювач двигуна.

    І, як стверджує виробник, утеплювач двигуна Heatshield буде корисний для будь-якого автомобіля. До його корисних властивостей відносять зменшення часу, необхідного для прогріву двигуна, зниження рівня шуму в підкапотному просторі, і, найголовніше, утеплювач допомагає двигуну не остигати протягом шести годин.

    Способи утеплення двигуна

    Деякі водії для утеплення двигуна використовують шумоізоляційні матеріали з фольгованим шаром або всілякі тканинні покривала, але обидва ці способи не є безпечними.

    Як ми знаємо, фольга - це хороший провідник електричного струму, і в підкапотному просторі шар фольги може замкнути акумуляторні клеми або інші контакти та призвести до пожежі спочатку шару шумоізоляції, а потім і всього автомобіля.

    Використання всіляких тканин, покривал і ковдр також небезпечно з тієї причини, що тканина може вбирати в себе бензин, масло або інші паливно-мастильні матеріали, і також стати причиною загоряння.

    Що стосується утеплювача двигуна, то він виготовляється зі спеціальної масло- бензостійкої тканини і не є провідником електричного струму, тому heatshield можна безпечно використовувати в підкапотному просторі.

    Практична частина

    Загалом, на словах все до непристойності красиво і чарівно, але щоб зрозуміти практичну користь від утеплювача, ми провели невеликий тест, за результатами якого стало ясно, що двигун з утеплювачем прогрівається не в три рази, а на третину швидше. Щодо збереження тепла двигуна все теж неоднозначно, при температурі навколишнього середовища + 3 двигун залишався теплим близько 3-х годин, при зниженні температури до -2 - -3, тепло двигуна зберігалося в два рази менше.

    А ось з шумоізоляцією розчарувань не було, в салоні стало помітно тихіше і комфортніше. Крім усього додаткова термоізоляція капота позитивно позначилась на AKБ, після ночі на стоянці двигун запускався набагато впевненіше, що не могло не радувати.

    В цілому, незважаючи на невідповідність заявленим характеристикам, аксесуар heatshield виявився не таким вже й марним.

    Завершена