За останні 10 років концепція будови автомобільних фар встигла пережити стільки змін, скільки не переживати за весь період автомобілебудування. Здається буквально недавно в моду почали входити ксенонові фари, але їх вже почали витісняти світлодіоди, які також не встигли особливо закріпитися на ринку, тому що на п'яти почали наступати лазерні фари. Ось і ми вирішили, що фари нашого Ford F-650 морально застаріли і непогано було б замінити їх, хай не на лазерні, але хоча б на світлодіодні. Після довгих роздумів вибір припав на нову оптику зі світлодіодними ходовими вогнями, яка призначена для Ford F250, F350, F450 і F550 нових поколінь, а ось на F650й 2007 роки так просто її не встановив, тим більше що ми хочемо не просто приклеїти фару, а зробити її функціональною (з можливістю коригування).
Подальший фронт робіт
Поставлена задача виявилася не з простих. По-перше, посадочне місце старих фар в два рази меньше ніж нові фари. По-друге, після врізки фар залишаться великі щілини, для закриття яких потрібно виготовити панель зі скловолокна, яка повторює форму кузова автомобіля. По-третє, потрібно заново виготовити кріплення фари. І нарешті, по-четверте, потрібно виготовити спеціальний короб, що захищає задню частину фари від потрапляння бруду. В принципі, ознайомившись з усіма труднощами, з'явилося бажання залишити цю справу до кращих часів, але нові фари були вже куплені, і тому відступ виявився неможливим.
Підготовчі роботи і установка новеньких фар
Поняв что отступать нельзя, мы вооружились болгаркой и пошли в наступление. На первом этапе мы срезали часть кузова вокруг старой фары и еще примерно по 20 см с каждой стороны, таким образом, полученное отверстие вышло в два раза больше чем новая фара. К сожалению, срезать меньше нельзя, так как нам нужен плавный переход от крыла и капота. Затем в полученном пространстве, с помощью пластиковых распорок и клеевого пистолета, были зафиксированы фары. Все пространство вокруг фар заклеили специальным пластилином, из которого в дальнейшем мастер сформировал новые очертания кузова. Таким образом, из пластилина мы получили своеобразную матрицу, поверх которой уже можно накладывать слой стекловолокна для формирования новой формы кузова.
С внешней стороны мы нанесли три слоя стекловолокна с полиэфирной смолой. После высыхания внешнего слоя можно временно демонтировать новые фары и полностью удалить пластилин. Для того чтобы конструкция из стекловолокна была более жесткой, нужно нанести еще три слоя более толстого стекловолокна с внутренней стороны капота и крыла. При наращивании внутреннего слоя, по всему периметру фары просверливают сквозные отверстия, в которые затекает полиэфирная смола. Таким образом формируются так называемые искусственные заклепки, которые обеспечивают более надежное “сращивание” стекловолоконной обшивки с крыльями и капотом автомобиля. Дождавшись полного высыхания стекловолокна, мы перешли к установке крепления фары. Крепления изготовили из металла и разместили их так, чтобы монтажные отверстия совпадали с монтажными отверстиями фары, таким образом новые фары при желании можно легко и просто демонтировать и корректировать.
Завершуючий етап
На даному етапі всі чорнові роботи, можна сказати, закінчилися і наш "Бігфут" отримав нову оптику і нові обриси. Тепер на нас чекають оздоблювальні роботи і виготовлення захисту фари. Ще раз переконавшись в надійності з'єднання нової скловолоконной обшивки з обшивкою автомобіля, ми зашпаклювали і відшліфували всі поверхні, підготувавши автомобіль до малярних робіт. Захист задньої частини фари ми виготовили з АБС-пластика, цей матеріал дозволяє легко і швидко формувати деталі з різної форми і конфігурації.
На фінальній стадії обшивка фар отримала свій колір, і тепер зрозуміти, що на машині стоять не рідні фари просто неможливо. З іншого боку, називати ці фари "не рідними" теж не зовсім коректно, тому що нова оптика повністю гармонує з усіма деталями і лініями кузова, а також піддається коригуванню світлового променя.
Загалом, шоу кар отримав невеликий рестайлінг і тепер виглядає мінімум на 5 років молодше, але поки йому все ще не вистачає одної якості, яка відрізняє справжній шоу кар від звичайної машини, і це звичайно ж гучна музика. Тому, було прийнято рішення зробити "Бігфут" по справжньому гучним.