0800-30-15-85
Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • 0800-30-15-85
    Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • (067) 470-74-60
    по тарифу оператора
  • (066) 354-31-21
    по тарифу оператора
  • Мої авто
    У гаражі немає жодного авто
      Додати авто
      щоб зберегти авто для використання в наступний раз
      0
    • Кошик
    Мої покупки

    Антигравійне захисна плівка

    26.06.2017

    Існує думка, що антигравійні захисні плівки клеять тільки на нові або свіжопофарбовані автомобілі. З одного боку, так і є, якщо їздити по нашим дорогам, то абсолютно не зайвим буде захистити хоча б капот, бампер і фари. Але з іншого боку, поліуретанова захисна плівка дуже добре приховує невеликі дефекти лакофарбового покриття. І щоб перевірити чи може плівка повернути колишню красу старому бамперу ми пішли на невеличкий експеримент.

    Бампер нашого піддослідного автомобіля, був пофарбований буквально півроку тому, і за такий короткий проміжок часу, через незадовільний технічний стан дорожнього покриття і великої кількості гравію на ньому, ідеально пофарбована поверхня отримала з десяток сколов різного діаметру. Деякі сколи зовсім незначні, а деякі спричинили за собою підрив лаку. Загалом відразу клеїти плівку на таку поверхню буде неправильно та й всі дефекти залишаться добре помітними.

    Насамперед потрібно підготувати поверхню. Для цього підірваний лак акуратно зачищаємо макетним ножем, а потім знежирюємо оброблену поверхню і інші сколи . Після знежирення, за допомогою тонкої кисті для малювання, заповнюємо сколи фарбою. При цьому шар нової фарби може бути трохи вище основного шару ЛКП, після висихання фарба осяде і вирівняється, головне щоб фарба була підібрана в колір. Найпростіше купити фарбу в колір кузова в магазинах Avtozvuk.ua, де досвідчені фахівці за допомогою палітри допоможуть підібрати фарбу оптимального кольору. Успішно підфарбувавши бампер, не потрібно відразу поспішати клеїти плівку, фарба повинна висохнути. Зазвичай на це йде до двох тижнів, але у випадку з невеликими прикрасами може вистачити 3-5 днів.

    Дочекавшись повного висихання фарби, можна вирушати на "поклейку", головне за цей час не отримати нові сколи . Поліуретанова плівка клеїться досить просто, але краще довірити цю справу професіоналам, тим більше, що в спеціалізованих центрах з поклейки плівок, можуть бути лекала під марку і модель вашого авто.

    Тонкощі поклейки плівки

    Щоб якісно поклеїти поліуретанову плівку, поверхню потрібно помити за допомогою автомобільного шампуню, а потім видути пісок і пил з усіх кутів і щілин .Потім чисту і суху поверхню знову змочують водою і обробляють спеціальним пластиліном, який найкращим чином видаляє з ЛКП глибокі забруднення і бітумний наліт. Тепер, чисту і гладку поверхню потрібно знежирити антисиліконом і можна приступати до поклейки плівки. Клеїться плівка на зволожену мильним розчином поверхню. На відміну від вінілу, поліуретанова плівка 3М добре тягнеться без фену. При її поклейці досить використовувати м'який гумовий ракель, за допомогою якого з-під плівки видаляється зайва волога. На завершальному етапі, щоб уникнути відклеювання плівки, всі стики загини і кути прогріваються будівельним феном.

    Звичайно вигнати всю вологу з під плівки в процесі поклейки дуже складно, тому під неї можуть залишатися невеликі пухирці, але в цьому немає нічого страшного, завдяки пористій структурі плівки, зайва волога висохне за 2-3 дні.

    Після повного висихання плівки, приходить час поглянути на дефекти, які нам так сильно хотілося замаскувати. На ділянках, де були відколи діаметром 1-2 мм це вдалося зробити, а ось ті відколи, навколо яких лак довелося зачистити, залишилися трохи помітними, але розгледіти їх можна тільки коли знаєш де вони знаходяться. В цілому отриманий результат виявився задовільним, нам вдалося відновити зовнішній вигляд бампера, і захистити його від подальших сколів .

    Завершена