0800-30-15-85
Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • 0800-30-15-85
    Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • (067) 470-74-60
    по тарифу оператора
  • (066) 354-31-21
    по тарифу оператора
  • Мої авто
    У гаражі немає жодного авто
      Додати авто
      щоб зберегти авто для використання в наступний раз
      0
    • Кошик
    Мої покупки

    Сезонність, малюнок протектора, як визначиться при виборі шин

    21.07.2017

    Сучасні автомобільні шини забезпечують не тільки безпеку на дорозі, але і комфорт. Низький рівень шуму, стійкість на дорозі, хороша прохідність на будь-якому дорожньому покритті, все це забезпечує якісна гума.

    На даний момент ринок пропонує величезний вибір автомобільних шин з абсолютно різними характеристиками і на різний бюджет.

    В першу чергу, при виборі "взуття" вашому авто, необхідно визначитися з сезонністю. На даний момент магазини пропонують літні, зимові та всесезонні шини. З назв стає зрозуміло про період використання. Різна технологія виготовлення, дозволяє літній гумі не «розпливатися" на спеці, зимовій гумі не «дубіти" на морозі, а всесезонній бути досить м'якою при мінусовій температурі і достатньо пружною, коли на вулиці тепло. Також, в залежності від сезону, малюнок протектора буде відрізнятися.

    У літній гумі будуть використовуватися глибокі поздовжні канавки і поперечні поглиблення, для ефективного відводу води з-під плями контакту шини з дорожнім покриттям.

    У зимовому варіанті будуть окремі плечові блоки і велика кількість ламелей, для кращого зчеплення на слизькій поверхні. У деяких моделях зимової гуми використовують металеві шипи для кращого зчеплення на зледенілих ділянках дороги, це підвищує рівень шуму, але робить процес їзди більш впевненим. Шипована гума часто використовується для їзди в сільській місцевості і по бездоріжжю.

    Багато в чому характеристики автомобільної шини залежать від малюнка протектора. Давайте більш детально розберемося в кожному з них.

    Найпростіший і бюджетний варіант - це симетричний малюнок протектора.

    Він ставиться на колесо і може мінятися місцями без урахування напрямку обертання диска. Зовнішня частина малюнка симетрична внутрішній частині. Має досить непогану стійкість на рівних ділянках дороги. Використовується для розміреної і спокійної їзди, на короткі і середні дистанції.

    Асиметричний малюнок протектора. Внутрішня частина малюнка відрізняється від зовнішньої. Внутрішній малюнок відповідає за своєчасний відвід води з-під плями контакту, щоб виключити ефект аквапланування. Зовнішня частина шини відповідає за стійкість авто при високих швидкостях і за швидку реакцію на рух рульового вала. Встановлюється на колесо з урахуванням напрямку руху, яке зазначено на бічній частині шини. Показує значно кращі тягово-зчіпні і гальмівні характеристики в порівнянні з симетричним малюнком протектора. Використовується, в основному для руху по асфальтованій дорозі.

    Спрямований малюнок протектора. Використовується для руху на мокрій і засніженій дорозі, а також для спортивної їзди. Частіше всього має малюнок у формі V, швидко і ефективно виводить воду і талий сніг з-під місця зіткнення гуми з дорожнім покриттям. Відрізняється швидкою і чіткою реакцією на рухи рульового вала, добре тримає дорогу при входженні в поворот. Як і у випадку з асиметричним протектором, встановлюється з урахуванням напрямку руху.

    Також існують змішані види малюнків (симетричний ненаправлений, симетричний спрямований, асиметричний ненаправлений і асиметричний спрямований), дані типи малюнків виробники виготовляють спеціально для поліпшення тих чи інших характеристик шини, а також для кращого поєднання ціна - якість.

    Також, при виборі автомобільної гуми, слід пам'ятати про камерні і безкамерні шини.

    В безкамерних шинах повна герметичність досягається шляхом щільного прилягання бортового кільця покришки до обода колеса. Відсутність камери забезпечує кращу чуйність колеса на рульові команди і швидшу реакцію. Ця сучасна технологія користується особливою популярністю на сьогоднішній день.

    Камерні шини складаються з покришки і гумової камери. Гумова камера призначена для утримання в собі повітря під тиском. Покришка використовується для захисту повітряної камери від проколів і порізів. Це перший вид шин який ставився на автомобілі. Зараз не користується особливою популярністю у автовласників.

    Завершена