0800-30-15-85
Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • 0800-30-15-85
    Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • (067) 470-74-60
    по тарифу оператора
  • (066) 354-31-21
    по тарифу оператора
  • Мої авто
    У гаражі немає жодного авто
      Додати авто
      щоб зберегти авто для використання в наступний раз
      0
    • Кошик
    Мої покупки

    Навіщо потрібна сонцезахисна шторка

    02.08.2017

    Всі автомобілісти умовно діляться на два типи: ті, які користуються сонцезахисними шторками, і ті, хто цього не робить. Для чого потрібна така шторка всі прекрасно розуміють, а ось виправдовує вона свою покупку чи ні це вже інше питання. Тому, ми вирішили поставити експеримент, який або підтвердить необхідність установки сонцезахисної шторки, або, навпаки, спростує її.

    Для тесту ми припаркували поруч два автомобіля, Шевроле Лачетті чорного кольору, один з яких затонований і шумоізольований. Інший "Лачік" повністю "голий". Перед початком тесту салони обох машин були провітрені і ми заміряли температуру за допомогою звичайного градусника. У тонованій машині температура повітря всередині салону склала 37 градусів, а в НЕ тонованій - 36 градусів. Також, за допомогою пірометра ми заміряли температуру торпедо і головного пристрою. В не тонованій машині торпедо нагрілася до 54,6°С, а магнітола до 36,5°С, а в тонованому автомобілі торпедо нагрілася до 51,1°С, а магнітола до 31°С.

    Після контрольного заміру на лобове скло тонованої машини був встановлений сонцезахисний екран, після чого двері в обох машинах були закриті і ми залишили їх на першу годину. У цьому проміжку часу сонце на радувало нас сильною активністю, а навпаки більшу частину часу на небі були хмари закриваючи його, але тим не менше температура повітря в салоні машини зі шторкою піднялася всього на 1 градус і склала 38°С, в той час як машина без шторки нагрілася до 42°С. У машині зі шторкою торпедо охолола з 51°С до 40,1°С. Торпедо машини без шторки теж охолола до 46,3°С, що швидше за все пов'язано з невисокою сонячною активністю. А ось головний пристрій навпаки нагрівся в авто зі шторкою його температура склала 37,2°С, а без шторки 40,2°С.

    На другій годині сонце почало виходити з-за хмар і температура в машинах почала зростати. В авто зі шторкою вона склала 40°С, а в машині без шторки піднялася вище 52°С. Температура торпедо в машині зі шторкою 36,5°С, а температура магнітоли 32,4°С. У той же час в машині без шторки торпедо нагрілася до 55°С, а головний пристрій до 40°С.

    У наступні кілька годин сонце не стало гріти сильніше, а відповідно і показники температури повітря в салоні і деталей салону теж не змінювалися, та й за прогнозом погоди максимальна температура повітря в той день склала всього 28 С. Але все це не завадило нам зробити висновок, що навіть в самий жаркий день машина може нагріватися до пристойних температур, а сонцезахисний екран може дещо нівелювати дію сонячних променів.

    Завершена