0800-30-15-85
Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • 0800-30-15-85
    Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • (067) 470-74-60
    по тарифу оператора
  • (066) 354-31-21
    по тарифу оператора
  • Мої авто
    У гаражі немає жодного авто
      Додати авто
      щоб зберегти авто для використання в наступний раз
      0
    • Кошик
    Мої покупки

    Очищувач дисків. Який краще? Порівняльний тест

    25.09.2017

    Підтримання автомобілю в чистоті є не тільки необхідною частиною обслуговування автомобіля але, і за сумісництвом, особливим ритуалом, який приносить автовласникові моральне задоволення. У деяких випадках за допомогою мийки автомобіля можна навіть викликати дощ.

    Ті автомобілісти, які особливо ретельно ставляться до своїх авто, напевно знають, що для того щоб машина була ідеально чистою одного шампуню недостатньо. Наприклад, колісні диски на відміну від ЛКП піддаються більш серйозним забрудненням, які звичайним лужним шампунем не вимиваються. До основних типів забруднень колісних дисків відносяться:

    • гальмівний пил (від гальмівних колодок);

    • бітум;

    • гумовий наліт, що виникає в процесі зносу покришок.

    Для видалення всіх основних типів забруднень потрібен потужний засіб, який з одного боку зможе змити і бітум і гальмівний пил, а з іншого боку не пошкодить колісний диск.

    До речі, несвоєчасна очистка дисків веде до того, що всі перераховані вище забруднення глибоко "в'їдаються" в захисне покриття диска і ушкоджують його, через що на дисках з'являється корозія і вони втрачають свій колишній вигляд.

    Який очищувач для колісних дисків краще?

    Ми розібралися, що диски мити потрібно і мити їх потрібно спеціальним засобом, а ось яким саме нам зараз належить з'ясувати за допомогою тесту.

    У тесті братимуть участь:

    Всі чотири очищувача призначені для якісного і безпечного очищення навіть забарвлених дисків.

    Тест буде проводитися на одному і тому ж автомобілі, де всі чотири диски ми опрацюємо різними очисниками і через 3-5 хв змиємо водою під високим тиском. Після такої обробки всі чотири колеса на перший погляд відмилися приблизно однаково, тому ми почали придивлятися до кожного диску окремо.

    Перше колесо було оброблено засобом LIQUI MOLY 0,5л 7605, цей склад має одну цікаву особливість, а саме індикатор забруднення, тобто після обробки диска через пару хвилин LIQUI MOLY змінює свій колір з прозорого на фіолетовий. Зміна кольору означає, що склад розчинив все забруднення і його пора змивати. І дійсно все забруднення з диска були благополучно змиті, але в важкодоступних місцях, наприклад на стику спиці диска з ободом залишився бруд.

    Індикатор забруднення так само є і у засобу DAC, який рівно, як і LIQUI MOLY погано впорався з видаленням бруду в важкодоступних місцях. До того ж на диску, обробленому очищувачем DAC, залишилися бітумні плями, що говорить про те, що даний засіб не дуже добре змиває бітум.

    Аналогічна історія з чистоті диска і з очищувачем Motip він непогано відмив сам диск, а ось з важкодоступними місцями і стиками проблема. Але як заявляє виробник, Motip володіє гідрофобним ефектом, що має захистити диск від води і бруду, на практиці гідрофобний ефект не був виявлений, а значить і захисних властивостей теж немає.

    І останнє колесо ми обробляли засобом Meguiar's G-9524, і на наш погляд, це колесо виглядає найкраще, особливо це добре помітно на тих самих стиках спиці з ободом, де тільки Meguiar's зміг змити всі забруднення, але все ж, пара бітумних точок була помічена на поверхні диска.

    Результати

    У підсумку можна сказати, що найкраще із завданням мийки дисків впорався очищувач колісних дисків Meguiar's G-9524, а всі інші три учасники знаходяться приблизно на одному рівні.

    Завершена