Сьогодні перед будь-яким автомобілістом, який вирішив поліпшити головне світло свого автомобіля стоїть нелегке питання, при виборі нових ламп. Мало того, що ринок переповнений різними брендами, так і різні технології виробництва ламп заважають зробити правильний вибір.
З цього приводу існують різні думки:
перші кажуть, що якщо оптика призначена для галогенок, то купувати ксенон не має сенсу;
другі, навпаки, говорить, що ксенон - це оптимальний як за ціною, так і за яскравістю джерела світла;
треті дивляться як би з боку і вважають, що ксенон і галоген це вчорашній день і якщо ставити нові лампи то тільки LED.
Швидше за все, такі суперечки ще не скоро вщухнуть, тому кожен робить свій вибір. Крім яскравості деяких автомобілістів цікавить і температура, до якої лампи гріються, так як хтось боїться, що ксенон розплавить фару, а хтось думає, що діодні лампи не зможуть обігріти фару і вона покриється льодом.
Яка краще: галогенна, ксенонова або світлодіодна лампа
Ми взяли кілька видів ламп і заміряли їх температуру після п'яти хвилин роботи, щоб з'ясувати, скільки тепла виділяють різні джерела світла.
Підключили:
звичайну галогенку Philips, яка через п'ять хвилин нагрілася до 408,9 С;
колба ксенонових ламп RS нагрілася до 480 С, а блок розпалу до 66,1 С;
світлодіодні лампи Philips X-treme Ultinon LED 6000K H7 12V 12985BWX2 з кулерной системою охолодження нагрілися до 141,9 С, а контролер до 55,4;
аналогічні світлодіодні лампи Aled після п'яти хвилин роботи нагрілися до 125,8, а контролер до 73,1 С.
Виходячи з отриманих даних, можна зробити висновок, що жоден із сучасних джерел світла не може нагріти фару так, щоб вона розплавилася, і з іншого боку всі лампи виділяють достатньо тепла, щоб оптика не замерзла.