0800-30-15-85
Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • 0800-30-15-85
    Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • (067) 470-74-60
    по тарифу оператора
  • (066) 354-31-21
    по тарифу оператора
  • Мої авто
    У гаражі немає жодного авто
      Додати авто
      щоб зберегти авто для використання в наступний раз
      0
    • Кошик
    Мої покупки

    Які лампи гріються сильніше

    29.09.2017

    Сьогодні перед будь-яким автомобілістом, який вирішив поліпшити головне світло свого автомобіля стоїть нелегке питання, при виборі нових ламп. Мало того, що ринок переповнений різними брендами, так і різні технології виробництва ламп заважають зробити правильний вибір.

    З цього приводу існують різні думки:

    • перші кажуть, що якщо оптика призначена для галогенок, то купувати ксенон не має сенсу;

    • другі, навпаки, говорить, що ксенон - це оптимальний як за ціною, так і за яскравістю джерела світла;

    • треті дивляться як би з боку і вважають, що ксенон і галоген це вчорашній день і якщо ставити нові лампи то тільки LED.

    Швидше за все, такі суперечки ще не скоро вщухнуть, тому кожен робить свій вибір. Крім яскравості деяких автомобілістів цікавить і температура, до якої лампи гріються, так як хтось боїться, що ксенон розплавить фару, а хтось думає, що діодні лампи не зможуть обігріти фару і вона покриється льодом.

    Яка краще: галогенна, ксенонова або світлодіодна лампа

    Ми взяли кілька видів ламп і заміряли їх температуру після п'яти хвилин роботи, щоб з'ясувати, скільки тепла виділяють різні джерела світла.

    Підключили:

    • звичайну галогенку Philips, яка через п'ять хвилин нагрілася до 408,9 С;

    • колба ксенонових ламп RS нагрілася до 480 С, а блок розпалу до 66,1 С;

    • світлодіодні лампи Philips X-treme Ultinon LED 6000K H7 12V 12985BWX2 з кулерной системою охолодження нагрілися до 141,9 С, а контролер до 55,4;

    • аналогічні світлодіодні лампи Aled після п'яти хвилин роботи нагрілися до 125,8, а контролер до 73,1 С.

    Виходячи з отриманих даних, можна зробити висновок, що жоден із сучасних джерел світла не може нагріти фару так, щоб вона розплавилася, і з іншого боку всі лампи виділяють достатньо тепла, щоб оптика не замерзла.

    Завершена