0800-30-15-85
Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • 0800-30-15-85
    Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • (067) 470-74-60
    по тарифу оператора
  • (066) 354-31-21
    по тарифу оператора
  • Мої авто
    У гаражі немає жодного авто
      Додати авто
      щоб зберегти авто для використання в наступний раз
      0
    • Кошик
    Мої покупки

    Тест бюджетних сигналізацій на дальність

    29.09.2017

    Відносно недавно ми вже проводили тест сигналізацій зі зворотним зв'язком на дальність роботи.

    На цей раз ми вирішили провести аналогічний тест з більш бюджетними сигналізаціями:

    Як і в минулому тесті всі три системи були встановлені на один автомобіль, розміщений в цегляному боксі, навколо якого стоять висотні офісні будівлі, а так само є лінії електропередач, тролейбусні лінії і ЖД переїзд. Всі вищезгадані декорації потрібні для створення максимально сильних перешкод і перешкод, щоб ми могли протестувати сигналізації в найнесприятливіших умовах.

    Якщо згадати минулий тест, то в більш дорогих охоронних системах використовуються спеціальні технології, спрямовані на подолання такого типу перешкод. А ось з бюджетними сигналізаціями все навпаки CYCLON і Convoy не мають таких технологій, і тільки у Sigma використовується 128 каналів передачі даних і технологія шифрування даних AES128, аналогічну технологію можна зустріти в системах Starline.

    До речі, в минулому тесті саме сигналізація Starline А93 показала максимальну дальність передачі сигналу від автомобіля до брелоку. Чи спрацює така технологія у випадку з Sigma PRO 5.2, ми зараз дізнаємося.

    Що показали нам бюджетні сигналізації

    Для початку ми відійшли від автомобіля на 60 метрів, і по черзі почали тиснути кнопки брелків. На сигнал з брелока Sigma автомобіль відгукнувся з першого разу, на сигнал Convoy з третього разу, і CYCLON достукався до машини тільки з шостої спроби.

    На відстані 120 метрів від автомобіля:

    • система Sigma PRO 5.2 відчувала себе вже не так впевнено, послати сигнал до автомобіля нам вдалося тільки з третьої спроби;

    • Convoy MP-80 заробив з четвертої спроби;

    • CYCLON 900, на жаль, втратив зв'язок з автомобілем.

    На наступному рубежі 180 метрів:

    • зв'язок з автомобілем втратила система Sigma PRO 5.2;

    • Convoy MP-80 з третього разу зміг відправити сигнал до автомобіля.

    Про всяк випадок ми округлили дистанцію до 200 метрів і зробили ще один контрольний тест, за результатами якого жодна сигналізація, на жаль, не запрацювала.

    Підсумок

    Після тесту на дальність від брелока до автомобіля, ми вирішили провести ще й контрольний тест від автомобіля до брелоку. В такому форматі максимальну дальність показала знову сигналізація Convoy MP-80 (300м), трохи гірше повела себе система CYCLON 900 (250м) і гірше всіх з поставленим завданням впоралася Sigma PRO 5.2 (до 200м).

    Завершена