0800-30-15-85
Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • 0800-30-15-85
    Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • (067) 470-74-60
    по тарифу оператора
  • (066) 354-31-21
    по тарифу оператора
  • Мої авто
    У гаражі немає жодного авто
      Додати авто
      щоб зберегти авто для використання в наступний раз
      0
    • Кошик
    Мої покупки

    Який він - хороший антифриз?

    19.10.2017

    Антифриз - це охолоджуюча рідина, основне призначення якої в забезпеченні довгострокової і безвідмовної роботи двигуна. Антифриз універсальний в застосуванні, тому що не замерзає при низьких температурах навколишнього середовища і не закипає при високих.

    Вибирати охолоджуючі рідини потрібно грунтуючись на їх властивостях та характеристиках, не потрібно відштовхуватися тільки від кольорового маркування антифризів, так як цей критерій сумнівний, багато виробників антифризів фарбують їх в колір, який не завжди відповідає класифікації концерну Volkswagen.

    Щоб зрозуміти який антифриз хороший, а який ні слід розібратися в його складі і характеристиках.

    Формула побудови антифризу - це комбінація спирту, пакета надійних присадок і води.

    Антифризи класів G11 і G12 в основному створені на основі етиленгліколю, G13 - заснований на пропіленгліколю.

    Основна відмінність в класах антифризах криється в присадках, так як вони наділяють антифриз певними властивостями.

    Все антифризи поділяються на класи. За міжнародною класифікацією антифризів їх зараз виділяють 5 видів:

    1. Антифриз класу G11. Основа цього антифризу - етиленгліколь. Розроблений такий антифриз по силікатній технології, в його склад входять неорганічні присадки, за допомогою яких утворюється надійний захисний шар на системі охолодження авто. Але ці антифризи відрізняються низьким рівнем тепловіддачі і при роботі автомобіля в умовах важких навантажень і змінних температур він може випадати в осад. Антифриз G11 - хороший антифриз, який може надійно і довгостроково захистити двигун авто, але його потрібно своєчасно міняти, щоб він забезпечував стабільну роботу двигуна. В середньому термін служби такого антифризу 2-3 роки. Антифризи цього класу в основному пофарбовані в синій або зелений колір.

    Наочно робота силікатного антифризу виглядає так:
     

    2. Антифриз класу G12 називають карбоксилатним, так як в складі антифризу використовуються карбоксилатні кислоти. Специфіка роботи даного антифризу полягає в тому, що він використовується там, де вже почалися процеси корозії і працює над її усуненням. Володіє високим рівнем тепловіддачі, не випадає в осад, тільки лише ефективно захищає систему охолодження авто. В середньому термін служби такого антифризу 3-5 років.

    Робота карбоксилатного антифризу виглядає так:

    3. Антифриз класу G12 + має поліпшені властивості відносно G12, тому що не тільки бореться з фактично виниклою корозією, але і утворює захисний шар, який перешкоджає її утворенню. Такий антифриз в своєму складі містить як силікатні, так і карбоксилатні присадки. Термін служби такого антифризу в середньому становить також від 3 до 5 років.

    4. Антифриз класу G12 ++ це антифриз, який також побудований за технологією органічних кислот, але відрізняється від попереднього тим, що містить в своєму складі спеціальні мінеральні присадки, за допомогою яких антифриз володіє гарними антикорозійними властивостями. Його перевага також полягає в тому, що він є універсальним антифризом. Це говорить про те, що при необхідності його можна змішувати з антифризами попередніх класів без втрати їх якості і корисних властивостей. Термін служби такого антифризу в середньому до 5 років. Антифризи класів G12 пофарбовані в основному в відтінки червоного кольору.

    5. Антифриз класу G13 - ефективно захищає від утворення корозії систему охолодження авто. Завдяки тому, що антифриз побудований на поліпропіленгліколю він має поліпшені температурні характеристики роботи, екологічно безпечний. Термін служби антифризу 3-5 років.

    Антифриз класу G13 в основному пофарбовані у фіолетові, рожеві і жовті кольори.

    Що стосується застосування антифризів, то змішувати їх не бажано, комбінація антифризів може здобути мутний відтінок під взаємодією різних присадок, антифриз перестане володіти своїми початковими захисними властивостями і випаде в осад. Якщо необхідність в змішуванні все-таки є, тут варто застосовувати універсальний антифриз G12++.

    Будьте уважні при виборі антифризу, відштовхуйтесь від його технічних характеристик і тоді двигун авто завжди буде працювати надійно і стабільно!

    Завершена