0800-30-15-85
Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • 0800-30-15-85
    Безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України
  • (067) 470-74-60
    по тарифу оператора
  • (066) 354-31-21
    по тарифу оператора
  • Мої авто
    У гаражі немає жодного авто
      Додати авто
      щоб зберегти авто для використання в наступний раз
      0
    • Кошик
    Мої покупки

    Масляний фільтр. Як вибрати, на що звернути увагу

    13.12.2017

    Сучасний автомобільний двигун - це складний і налагоджений механізм, який складається з безлічі вузлів і деталей. Швидкість обертання деяких з них досягає декількох тисяч обертів на хвилину. Від якості мастила і його своєчасної подачі до всіх елементів, безпосередньо залежить термін служби і стабільність роботи двигуна внутрішнього згоряння. Головним завданням моторного масла є створення антифрикційної плівки на поверхні деталей, для зниження сили тертя і передчасного зносу. До додаткових функцій відносяться: охолодження високошвидкісних вузлів, і очищення двигуна від механічних частинок, конденсату та продуктів неповного згоряння.

    З огляду на інтенсивну циркуляцію і екстремальні умови експлуатації, моторне масло дуже швидко забруднюється. Для його очищення використовують масляні фільтри. Вони бувають повно проточні та частково проточні.

    В сучасних автомобільних двигунах найбільш поширене використання повно проточних фільтрів, які діляться на кілька видів.

    Накручувані масляні фільтри мають металевий корпус, який покритий антикорозійною фарбою. Він нерозбірний і відрізняється складною конструкцією. Всередині металевого корпусу встановлений фільтруючий елемент, який виготовлений зі спеціального паперу. Він має високу ступінь грязеємності і здатен утримувати частинки, розмір яких складає соті долі міліметра. Таким чином ступінь очищення масла досягає 99%. Для збільшення ресурсу фільтруючого елемента, щоб заміна фільтру проводилася разом з маслом на плановому ТО, він укладається в корпус за принципом гармошки, що забезпечує максимальну площу поверхні, що очищається. Висока в'язкість масла, яка виникає в період сильних морозів, або сильне засмічення фільтруючого паперу, можуть привести до масляного голодування двигуна. Щоб уникнути цього, в корпусі фільтра встановлений перепускний клапан, його часто називають обвідним, який налаштований на відкриття при досягненні певного тиску і забезпечує подачу мастила в обхід фільтруючого елемента.

    Більшість сучасних масляних фільтрів забезпечені антидренажним, протизливним, клапаном. Який виготовлений у вигляді прокладки. Матеріал, який використовується при виробництві клапана, зберігає свою еластичність на морозі і залишається пружним при робочій температурі двигуна. Його задача полягає в запобіганні стіканню масла в піддон після зупинки двигуна. Що забезпечує швидку подачу мастила в верхню частину двигуна при наступному пуску. Це стає особливо актуальним при ранковому запуску холодного двигуна.

    У місці з'єднання фільтру з двигуном встановлено кільце ущільнювача, яке забезпечує герметичне з'єднання деталей, що виключає протікання масла.

    Масляний фільтр-патрон має більш просту конструкцію, але при цьому не менш ефективний. Він має в своїй основі циліндр, на який по колу закріплений фільтруючий елемент, зібраний в гармошку. Матеріалом для фільтруючого елемента використовується такий же, як і для накручуваного фільтра. Розміри фільтр-патрона точно відповідають місцю установки, що виключає можливість протікання масла в обхід фільтруючого елемента. Системи клапанів в даних фільтрах не передбачені, оскільки вони встановлені в самому автомобілі.

    Завершена