Загальна інформація
З огляду на специфіку нашого товару, ми вирішили продовжити дії ст.9 «Закону про захист прав споживачів» до 30 днів*. Тепер ви можете повернути або обміняти товар в нашій мережі протягом 30 днів без вказівки причини, за умови, якщо:
- товар не використовувався, зберіг товарний вигляд, пломби, ярлики, плівки;
- збережена упаковка, документація в товарному вигляді;
- присутні чеки і гарантійні талони;
Перелік товарів, які не підлягають поверненню або обміну:
- мундштуки
- нарізний акустичний кабель
- тканини та килимові вироби
- нарізний силовий кабель
- декоративні накладки NataNiko
- перчатки та рукавиці
- лампи Osram при пошкодженні шару спеціального напилення на лампах
- товари у аерозольній упаковці
Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, можливо:
- придбати будь-який інший товар у наявності;
- здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару до продажу;
- зробити повернення грошей у розмірі вартості повернутого товару;
Обмін або повернення товару неналежної якості проводиться тільки за наявності висновку авторизованого виробником сервісного центру про те, що умови експлуатації не порушені.
Обмін і повернення товару здійснюється в тому ж магазині, в якому відбувалася покупка.
*При покупці "Частинами Monobank" повернення і обмін товару проводиться в 14-денний термін.
Обмін або повернення для покупців з м. Київ
Куплений товар в київських магазинах мережі «AUTOBAZA» можна обміняти або повернути тільки в тому магазині, в якому даний товар купувався. Для клієнтів, які отримували замовлення за допомогою служб доставки по Києву, обміняти або повернути товар можливо:
через перевізників за способом, описаному в розділі «Обмін або повернення для покупців з регіонів»
Для обміну або повернення товару необхідний чек, який підтверджує факт придбання товару в нашому магазині.
Обмін або повернення для покупців з м. Одеса
Придбаний товар в одеському магазині мережі «AUTOBAZA» можна обміняти або повернути в тому ж магазині.
Для клієнтів, які отримували замовлення за допомогою служб доставки, обміняти або повернути товар, можливо тільки за способом, який описаний у розділі «Обмін або повернення для покупців з регіонів».
Для обміну або повернення товару необхідний чек, який підтверджує факт придбання товару в нашому магазині.
Обмін або повернення для покупців з регіонів
- На окремому аркуші вказати: ПІБ, місто, контактний телефон, причину повернення або обміну і вкласти його разом з гарантійним талоном і чеком в посилку з товаром.
- У разі повернення товару, вкласти заповнену заяву на повернення коштів
- Надійно запакувати пересилаемий товар для виключення його пошкодження на перевізнику
- Вислати посилку на відділення перевізника:
- "Нова Пошта", Склад №1 (м. Київ, вул. Пирогівський шлях, 135)
Одержувач: ТОВ "АВТО ТОРГ 2000" (ЄДРПОУ 37143612, +380 (98) 545-47-17 - для ідентифікації в відділенні перевізника)
Форма оплати доставки *: безготівкова
Зворотній доставка грошей: не вказувати!
Страхова вартість: повна вартість пересилаемого товару
Заборонено висилати товар: в неповній комплектації; в нерідний упаковці; в рідній, але пошкодженій або обклеєній скотчем упаковці. Товар повинен бути в такому вигляді і в такій комплектації, як при первинному отриманні Вами.
Будьте уважні при заповненні реквізитів відправки. Якщо реквізити будуть вказані не вірно, то ми не зможемо отримати Вашу посилку.
- Обов'язково повідомити номер декларації за телефоном 0800 30-15-85 (безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України)
- Після отримання нами товару, з Вами зв'яжеться наш менеджер і обговорить обмін товару або повернення грошей за повернутий товар.