Загальна інформація

З огляду на специфіку нашого товару, ми вирішили продовжити дії ст.9 «Закону про захист прав споживачів» до 30 днів*. Тепер ви можете повернути або обміняти товар в нашій мережі протягом 30 днів без вказівки причини, за умови, якщо: 

  • товар не використовувався, зберіг товарний вигляд, пломби, ярлики, плівки; 
  • збережена упаковка, документація в товарному вигляді; 
  • присутні чеки і гарантійні талони; 

Перелік товарів, які не підлягають поверненню або обміну:

 Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, можливо: 

  • придбати будь-який інший товар у наявності;
  • здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару до продажу;
  • зробити повернення грошей у розмірі вартості повернутого товару;

Обмін або повернення товару неналежної якості проводиться тільки за наявності висновку авторизованого виробником сервісного центру про те, що умови експлуатації не порушені. 

Обмін і повернення товару здійснюється в тому ж магазині, в якому відбувалася покупка.

*При покупці "Частинами Monobank" повернення і обмін товару проводиться в 14-денний термін. 

Обмін або повернення для покупців з м. Київ

Куплений товар в київських магазинах мережі «AUTOBAZA» можна обміняти або повернути тільки в тому магазині, в якому даний товар купувався. Для клієнтів, які отримували замовлення за допомогою служб доставки по Києву, обміняти або повернути товар можливо:

Для обміну або повернення товару необхідний чек, який підтверджує факт придбання товару в нашому магазині.

Обмін або повернення для покупців з м. Одеса

Придбаний товар в одеському магазині мережі «AUTOBAZA» можна обміняти або повернути в тому ж магазині.
Для клієнтів, які отримували замовлення за допомогою служб доставки, обміняти або повернути товар, можливо тільки за способом, який описаний у розділі «Обмін або повернення для покупців з регіонів».
Для обміну або повернення товару необхідний чек, який підтверджує факт придбання товару в нашому магазині.

Обмін або повернення для покупців з регіонів

Для обміну або повернення товару, покупцям з регіонів, необхідно:
  1. На окремому аркуші вказати: ПІБ, місто, контактний телефон, причину повернення або обміну і вкласти його разом з гарантійним талоном і чеком в посилку з товаром.
  2. У разі повернення товару, вкласти заповнену заяву на повернення коштів
  3. Надійно запакувати пересилаемий товар для виключення його пошкодження на перевізнику
  4. Вислати посилку на відділення перевізника:
  • "Нова Пошта", Склад №1 (м. Київ, вул. Пирогівський шлях, 135)

Одержувач: ТОВ "АВТО ТОРГ 2000" (ЄДРПОУ 37143612, +380 (98) 545-47-17 - для ідентифікації в відділенні перевізника)

Форма оплати доставки *: безготівкова

Зворотній доставка грошей: не вказувати!

Страхова вартість: повна вартість пересилаемого товару

*Зверніть увагу! Відправка товару за рахунок компанії "AUTOBAZA" проводиться тільки якщо: з моменту покупки товару не пройшло 30 днів або якщо вага посилки перевищує вагу 5 кг. Решта посилок, які не підпадають під ці випадки, будуть отримані тільки за умови сплати доставки відправником.
Заборонено висилати товар: в неповній комплектації; в нерідний упаковці; в рідній, але пошкодженій або обклеєній скотчем упаковці. Товар повинен бути в такому вигляді і в такій комплектації, як при первинному отриманні Вами.
Будьте уважні при заповненні реквізитів відправки. Якщо реквізити будуть вказані не вірно, то ми не зможемо отримати Вашу посилку.
 
  1. Обов'язково повідомити номер декларації за телефоном 0800 30-15-85 (безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України)
  2. Після отримання нами товару, з Вами зв'яжеться наш менеджер і обговорить обмін товару або повернення грошей за повернутий товар.