Загальна інформація

 

 З огляду на специфіку нашого товару, ми вирішили продовжити дії ст.9 «Закону про захист прав споживачів» до 30 днів*. Тепер ви можете повернути або обміняти товар в нашій мережі протягом 30 днів без вказівки причини, за умови, якщо:

  • товар не використовувався, зберіг товарний вигляд, пломби, ярлики, плівки;
  • збережена упаковка, документація в товарному вигляді;
  • присутні чеки і гарантійні талони.

Перелік товарів, згідно з ЗУ, що не підлягають поверненню або обміну: мундштуки, тканини, килимові вироби, товари в аерозольній упаковці

 Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, можливо: 

  • придбати будь-який інший товар у наявності; 
  • здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж;
  • зробити повернення грошей в розмірі вартості повернутого товару; 

 Обмін або повернення товару неналежної якості проводиться тільки за наявності висновку авторизованого виробником сервісного центру про те, що умови експлуатації не порушені.

 Обмін і повернення товару здійснюється в тому ж магазині, в якому відбувалася покупка

*При купівлі "Частинами Monobank" повернення і обмін товару проводиться в 14-денний термін. 

Обмін або повернення для покупців з м.Київ

Придбаний товар у київських магазинах мережі «AUTOBAZA» можна обміняти або повернути тільки в тому магазині, в якому даний товар купувався.
Для клієнтів, які отримували замовлення за допомогою служб доставки по Києву, обміняти або повернути товар можна:

Для обміну або повернення товару необхідний чек, який підтверджує факт придбання товару в нашому магазині.

Обмін або повернення для покупців з м.Одеса

Придбаний товар в одеському магазині мережі «AUTOBAZA» можна обміняти або повернути в тому ж магазині.
Для клієнтів, які отримували замовлення за допомогою перевізників, обміняти або повернути товар можна тільки за способом, описаному в розділі«Обмін або повернення для покупців з регіонів».Для обміну або повернення товару необхідний чек, який підтверджує факт придбання товару в нашому магазині.

Обмін або повернення для покупців з регіонів

Для обміну або повернення товару, покупцям з регіонів, необхідно:

 

  1. На окремому аркуші вказати: ПІБ, місто, контактний телефон,причину повернення або обміну і вкласти його разом з гарантійним талоном і чеком в посилку з товаром
  2. У разі повернення товару, вкласти заповнену заяву на повернення коштів
  3. Надійно запакувати товар у відправленні для виключення його пошкодження на перевізнику
  4. Надіслати відправлення на одне з відділень перевізника, зазначених нижче:
  • "Нова Пошта", Склад №1 (Київ, вул. Пироговский шлях, 135)
  • "Делівері", КИЇВ-11 (Київ, вул. Червонопрапорна, 135)
  • "Ін-Тайм", Склад №14, (Київ, вул. Пироговский шлях, 154)

Одержувач: ТОВ "Авто Торг 2000" (067-470-74-60 - для ідентифікації в відділенні перевізника)
Оплата доставки *: безготівкова
Зворотній доставка грошей: не вказувати! 
Страхова вартість: повна вартість товару у відправленні 

 

 *Зверніть увагу! Пересилання товару за рахунок компанії "AUTOBAZA" проводиться тільки якщо з моменту покупки товару не пройшло 30 днів або якщо вага посилки перевищує вагу 5 кг. Решта відправлень, які не підпадають під ці випадки, будуть отримані тільки якщо за доставку відправлення було сплачено відправником.
Заборонено висилати товар: в неповній комплектації; в нерідний упаковці; в рідній, але пошкодженій або обклеєній скотчем упаковці. Товар повинен бути в такому вигляді і в такій комплектації, як при первинному отриманні Вами.
Будьте уважні при заповненні реквізитів відправки. Якщо реквізити будуть вказані не вірно, то ми не зможемо отримати Вашу посилку.

 

  1. Обов'язково повідомити номер декларації за телефоном 0800 30-15-85 (безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України)
  2. Після отримання нами товару, з Вами зв'яжеться наш менеджер і обговорить обмін товару або повернення грошей за повернутий товар.