Загальна інформація
Гарантія діє лише на товари куплені в магазинах мережі «AUTOBAZA», а також в інтернет магазині avtozvuk.ua. Свідченням покупки такого товару є товарний чек.
Підтвердженням права на безкоштовне гарантійне обслуговування є заповнений гарантійний талон виробника або гарантійний талон магазина «AUTOBAZA». У гарантійному талоні обов'язково вказуються: модель, серійний номер товару, гарантійний термін і дата продажу. Для отримання безкоштовного гарантійного обслуговування зберігайте гарантійний талон та чек протягом усього терміну експлуатації товару.
Гарантійні зобов'язання не поширюються на:
- природний знос або вичерпання ресурсу;
- випадкові пошкодження або дефекти, заподіяні клієнтом;
- пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
- пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічне пошкодження, попадання всередину корпусу сторонніх предметів);
- ушкодження, викликані: аварійним підвищенням або пониженням в мережі; неправильним підключенням до електромережі; дефектами системи, в якій використовувався товар, або виниклі в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів; використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.
Сервісний центр може відмовити в гарантійному обслуговуванні в разі:
- відсутності товарного чека;
- порушення схоронності гарантійних пломб;
- наявності механічних і інших пошкоджень, що виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
- порушення правил використання, викладених в експлуатаційних документах;
- несанкціонованого розкриття, ремонту або зміни внутрішніх комунікацій і компонентів товару, зміни конструкцій або схеми товару;
- неправильного заповнення гарантованого талона;
- якщо серійний або IMEI номер, що знаходиться в пам'яті виробу, змінений, стертий або не може бути встановлений
Гарантія на автозапчастини
Гарантійний строк на запчастини складає 6 (шість) місяців з дати продажу товару або 20 000 км пробігу (що наступить раніше).
Гарантія діє за умови дотримання Покупцем наступних вимог:
- товар відповідає специфікації автомобіля
- товар встановлено на автомобіль на СТО, що підтверджується наданням акту виконаних робіт (замовлення-наряд)
- непрацездатність (дефектність) Товару підтверджена Актом рекламації
Без надання документів від СТО установка запчастини прирівнюється до самостійної.
Замовлення-наряд на встановлення Товару на СТО має містити такі дані:
- найменування і реквізити СТО
- VIN-код та рік випуску автомобіля
- дата заїзду на СТО та пробіг на момент заїзду
- перелік виконаних робіт та їх вартість
- перелік запчастин (матеріалів), використаних під час виконання робіт
- прізвище, ініціали та підпис відповідальної особи СТО, печатку СТО (за наявності)
- підпис Покупця про приймання виконаних робіт.
Акт рекламації має містити відомості про встановлення запчастини на СТО згідно Замовлення-наряду та детальним описом дефекту товару, а також підпис відповідальної особи та печатку СТО (за наявності).
Гарантія не розповсюджується на наступні випадки:
- пошкодження Товару внаслідок ДТП, під час монтажу або демонтажу, порушення правил експлуатації, установки з порушенням технології виконання ремонтних робіт
- пошкодження Товару, який належить до паливної системи та системи вихлопу газів автомобіля, що виникли внаслідок застосування низькоякісного палива, в тому числі внаслідок забруднення або застосування етильованого бензину
- несправності або корозії Товару, які виникли внаслідок впливу хімічних активних речовин, рослинного соку, продуктів життєдіяльності птахів і тварин
- експлуатаційний знос і нормальна зміна стану, в том числі старіння Товару
- недотримання вимог інструкцій та рекомендацій виробника автомобіля та автозапчастин при проведенні ремонту (заміні частин), перевірки пов’язаних запчастин, заміни тих, що вийшли з ладу і можуть вплинути на роботу нової запчастини
- змінення конструкції, геометрії або властивостей матеріалу виробу (шліфування, підрізка, тощо), спроб самостійного відновлення чи ремонту
- належність Товару до категорії витратних матеріалів
- недотримання Покупцем вимог, за яких діє гарантія
Умови розгляду гарантійних претензій:
- покупець надає документ згідно якого був придбаний товар
- покупець надає дефектний Товар та наступні документи: акт виконаних робіт (замовлення-наряд) та акт рекламації
У разі задоволення гарантійної претензії Продавець в строк згідно діючого законодавства України надає Товар на заміну дефектного або повертає Покупцю грошові кошти.
Гарантійне обслуговування для покупців з м. Київ
Для зручності покупців з м.Київ, прийом товару на гарантійне обслуговування відбувається:
- у київських магазинах мережі «AUTOBAZA»
- у сервісному центрі «AUTOBAZA»
- у офіційних сервісних центрах виробника товару (необхідні контакти уточнюйте у сервісному центрі «AUTOBAZA»)
Для здачі товару на гарантійне обслуговування необхідно мати заповнений гарантійний талон, а також чек, що підтверджує придбання товару в нашому магазині.
Гарантійне обслуговування для покупців з м. Одеса
Для зручності покупців з м.Одеса, здати товар на гарантійне обслуговування можна:
- у одеському магазині мережі «AUTOBAZA», в якому товар купувався;
- за допомогою служб доставки за способом, описаному в розділі «Гарантія для покупців з регіонів»
Для здачі товару на гарантійне обслуговування необхідно мати заповнений гарантійний талон, а також чек, що підтверджує придбання товару в нашому магазині.
Гарантійне обслуговування для покупців з інших регіонів
Для виконання гарантійних зобов'язань або ремонту товару, покупцям з інших регіонів, необхідно:
- На окремому аркуші вказати: ПІБ, місто, контактний телефон, опис проблеми та вкласти його разом з гарантійним талоном і чеком в посилку з товаром.
- Надійно запакувати товар для виключення його пошкодження на перевізнику.
- Вислати посилку на відділення перевізника:
- "Нова Пошта", Склад №1 (м.Київ, вул. Пирогівський шлях, 135)
Одержувач: ТОВ "АВТО ТОРГ 2000" (ЄДРПОУ 37143612), +380 (98) 545-47-17 - для ідентифікації у відділенні перевізника
Форма оплати доставки *: безготівкова
Зворотня доставка грошей: не вказувати!
Страхова вартість: повна вартість товару у відправці
- Обов'язково повідомити номер декларації по телефону 0800-30-15-85 (безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України)