Загальна інформація

Гарантія діє лише на товари куплені в магазинах мережі «AUTOBAZA», а також в інтернет магазині avtozvuk.ua. Свідченням покупки такого товару є товарний чек.

Підтвердженням права на безкоштовне гарантійне обслуговування є заповнений гарантійний талон виробника або гарантійний талон магазина «AUTOBAZA». У гарантійному талоні обов'язково вказуються: модель, серійний номер товару, гарантійний термін і дата продажу. Для отримання безкоштовного гарантійного обслуговування зберігайте гарантійний талон та чек протягом усього терміну експлуатації товару.

Гарантійні зобов'язання не поширюються на:

  • природний знос або вичерпання ресурсу;
  • випадкові пошкодження або дефекти, заподіяні клієнтом;
  • пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
  • пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічне пошкодження, попадання всередину корпусу сторонніх предметів);
  • ушкодження, викликані: аварійним підвищенням або пониженням в мережі; неправильним підключенням до електромережі; дефектами системи, в якій використовувався товар, або виниклі в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів; використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.

Сервісний центр може відмовити в гарантійному обслуговуванні в разі:

  • відсутності товарного чека;
  • порушення схоронності гарантійних пломб;
  • наявності механічних і інших пошкоджень, що виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
  • порушення правил використання, викладених в експлуатаційних документах;
  • несанкціонованого розкриття, ремонту або зміни внутрішніх комунікацій і компонентів товару, зміни конструкцій або схеми товару;
  • неправильного заповнення гарантованого талона;
  • якщо серійний або IMEI номер, що знаходиться в пам'яті виробу, змінений, стертий або не може бути встановлений

Гарантія на автозапчастини

Гарантійний строк на запчастини складає 6 (шість) місяців з дати продажу товару або 20 000 км пробігу (що наступить раніше).
Гарантія діє за умови дотримання Покупцем наступних вимог:

  • товар відповідає специфікації автомобіля
  • товар встановлено на автомобіль на СТО, що підтверджується наданням акту виконаних робіт (замовлення-наряд)
  • непрацездатність (дефектність) Товару підтверджена Актом рекламації

Без надання документів від СТО установка запчастини прирівнюється до самостійної.
Замовлення-наряд на встановлення Товару на СТО має містити такі дані:

  • найменування і реквізити СТО
  • VIN-код та рік випуску автомобіля
  • дата заїзду на СТО та пробіг на момент заїзду
  • перелік виконаних робіт та їх вартість
  • перелік запчастин (матеріалів), використаних під час виконання робіт
  • прізвище, ініціали та підпис відповідальної особи СТО, печатку СТО (за наявності)
  • підпис Покупця про приймання виконаних робіт.

Акт рекламації має містити відомості про встановлення запчастини на СТО згідно Замовлення-наряду та детальним описом дефекту товару, а також підпис відповідальної особи та печатку СТО (за наявності).
Гарантія не розповсюджується на наступні випадки:

  • пошкодження Товару внаслідок ДТП, під час монтажу або демонтажу, порушення правил експлуатації, установки з порушенням технології виконання ремонтних робіт
  • пошкодження Товару, який належить до паливної системи та системи вихлопу газів автомобіля, що виникли внаслідок застосування низькоякісного палива, в тому числі внаслідок забруднення або застосування етильованого бензину
  • несправності або корозії Товару, які виникли внаслідок впливу хімічних активних речовин, рослинного соку, продуктів життєдіяльності птахів і тварин
  • експлуатаційний знос і нормальна зміна стану, в том числі старіння Товару
  • недотримання вимог інструкцій та рекомендацій виробника автомобіля та автозапчастин при проведенні ремонту (заміні частин), перевірки пов’язаних запчастин, заміни тих, що вийшли з ладу і можуть вплинути на роботу нової запчастини 
  • змінення конструкції, геометрії або властивостей матеріалу виробу (шліфування, підрізка, тощо), спроб самостійного відновлення чи ремонту
  • належність Товару до категорії витратних матеріалів
  • недотримання Покупцем вимог, за яких діє гарантія

Умови розгляду гарантійних претензій:

  • покупець надає документ згідно якого був придбаний товар
  • покупець надає дефектний Товар та наступні документи: акт виконаних робіт (замовлення-наряд) та акт рекламації

У разі задоволення гарантійної претензії Продавець в строк згідно діючого законодавства України надає Товар на заміну дефектного або повертає Покупцю грошові кошти.
 

Гарантійне обслуговування для покупців з м. Київ

Для зручності покупців з м.Київ, прийом товару на гарантійне обслуговування відбувається:

Для здачі товару на гарантійне обслуговування необхідно мати заповнений гарантійний талон, а також чек, що підтверджує придбання товару в нашому магазині.

Гарантійне обслуговування для покупців з м. Одеса

Для зручності покупців з м.Одеса, здати товар на гарантійне обслуговування можна:

Для здачі товару на гарантійне обслуговування необхідно мати заповнений гарантійний талон, а також чек, що підтверджує придбання товару в нашому магазині.

Гарантійне обслуговування для покупців з інших регіонів

Для виконання гарантійних зобов'язань або ремонту товару, покупцям з інших регіонів, необхідно:

  1. На окремому аркуші вказати: ПІБ, місто, контактний телефон, опис проблеми та вкласти його разом з гарантійним талоном і чеком в посилку з товаром.
  2. Надійно запакувати товар для виключення його пошкодження на перевізнику.
  3. Вислати посилку на одне з відділень перевізника, зазначених нижче:
  • "Нова Пошта", Склад №1 (м.Київ, вул. Пироговский шлях, 135)
  • "Делівери" - тільки для акумуляторів!, КИЇВ-15 (м.Київ, вул. Сім'ї Хохлових, 11/2)

Одержувач: ФОП Коваленко Володимир Михайлович (067-505-30-09 - для ідентифікації у відділенні перевізника)

Форма оплати доставки *: безготівкова

Зворотня доставка грошей: не вказувати!

Страхова вартість: повна вартість товару у відправці

 *Зверніть увагу! Пересилання товару в ремонт за рахунок компанії "AUTOBAZA" проводиться тільки якщо: з моменту покупки товару не пройшло 30 днів або якщо вага посилки перевищує вагу 5 кг. Решта посилок, які не підпадають під ці випадки, будуть отримані тільки якщо доставка була сплачена відправником.Будьте уважні при заповненні реквізитів відправки. Якщо реквізити будуть вказані не вірно, то ми не зможемо отримати Вашу посилку.
  1. Обов'язково повідомити номер декларації по телефону 0800-30-15-85 (безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України)