Загальна інформація

  Гарантія діє лише на товари придбані в магазинах мережі "AUTOBAZA", а також в інтернет магазині avtozvuk.ua. Свідченням покупки такого товару є товарний чек.

  Підтвердженням права на безкоштовне гарантійне обслуговування слугує заповнений гарантійний талон виробника або гарантійний талон магазина "AUTOBAZA". У гарантійному талоні обов'язково вказуються: модель, серійний номер товару, гарантійний термін і дата продажу. Для отримання безкоштовного гарантійного обслуговування зберігайте гарантійний талон протягом усього терміну експлуатації товару.

Гарантійні зобов'язання не поширюються на:

  • природний знос або вичерпання ресурсу;
  • випадкові пошкодження або дефекти, заподіяні клієнтом;
  • пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
  • пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічне пошкодження, попадання всередину корпусу сторонніх предметів);
  • ушкодження, викликані: аварійним підвищенням або пониженням в мережі; неправильним підключенням до електромережі; дефектами системи, в якій використовувався товар, або виниклі в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів; використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації. 

Сервісний центр може відмовити в гарантійному обслуговуванні в разі:

  • відсутності товарного чека;
  • порушення схоронності гарантійних пломб;
  • наявності механічних чи інших пошкоджень, що виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
  • порушення правил використання, викладених в експлуатаційних документах;
  • несанкціонованого розкриття, ремонту або зміни внутрішніх комунікацій і компонентів товару, зміни конструкцій або схеми товару;
  • неправильного заповнення гарантійного талону;
  • якщо серійний або IMEI номер, що знаходиться в пам'яті виробу, змінений, стертий або не може бути встановлений.

Гарантія для покупців з м.Київ

Для зручності покупців з м.Київ, прийом товару на гарантійне обслуговування відбувається:

Для здачі товару на гарантійне обслуговування необхідно мати заповнений гарантійний талон, а також чек, що підтверджує придбання товару в нашому магазині.

Гарантія для покупців з м.Одеса

Для зручності покупців з м.Одеса, здати товар на гарантійне обслуговування можна:

Для здачі товару на гарантійне обслуговування необхідно мати заповнений гарантійний талон, а також чек, що підтверджує придбання товару в нашому магазині.

Гарантія для покупців з інших регіонів

Для виконання гарантійних зобов'язань або ремонту товару, покупцям з інших регіонів, необхідно:

  1. На окремому аркуші вказати: ПІБ, місто, контактний телефон, опис несправності та вкласти його разом з гарантійним талоном і чеком в відправлення з товаром
  2. Надійно запакувати товар для виключення його пошкодження на перевізнику
  3. Надіслати відправлення на одне з відділень перевізника, зазначених нижче:
  • "Нова Пошта", Склад №1 (Київ, вул. Пироговский шлях, 135)
  • "Делівері", КИЇВ-11 (Київ, вул. Червонопрапорна, 135)

Одержувач: ФОП Коваленко Володимир Михайлович (067-505-30-09 - для ідентифікації у відділенні перевізника)
Форма оплати доставки *: безготівкова 
Зворотня доставка грошей: не вказувати!
Страхова вартість: повна вартість товару з відправлення

 *Зверніть увагу! Пересилання товару до ремону за рахунок компанії "AUTOBAZA" проводиться тільки якщо з моменту покупки товару не пройшло 30 днів або якщо вага відправлення перевищує вагу 5 кг. Решта відправлень, які не підпадають під ці випадки, будуть отримані тільки якщо за доставку було сплачено відправником.
Будьте уважні при заповненні реквізитів
відправлення. Якщо реквізити будуть вказані не вірно, то ми не зможемо отримати Ваше відправлення.
  1. Обов'язково повідомьте номер декларації за телефоном 0800-30-15-85 (безкоштовно зі стаціонарних телефонів та будь-яких операторів України)